Zierikzingt Zierikzingt

Zierikzingt.

Onder de titel “Kom naar Zeeland” is de Zeeuwse invalshoek voor deze landelijke feestdag op muziek gezet. Het lied wordt gebruikt voor een speciale editie van Zierikzingt, maar kan ook elders in Zeeland vrij worden benut. Op zaterdag 27 april vindt van 16.00 -16.45 uur in het gemeentehuis te Zierikzee een muzikaal evenement plaats: “Zierikzingt van Oranje”.

Jeugdorganisatie van de Protestantse Kerk in Nederland Jeugdorganisatie van de Protestantse Kerk in Nederland

Bouwen aan een kerk van en voor mensen van alle leeftijden. Dat is het verlangen en de ambitie van JOP. Wij bouwen door materiaal te ontwikkelen en ondersteuning te bieden aan iedereen die betrokken is bij jeugdwerk in de kerk. Om onze ambitie te realiseren hebben wij natuurlijk geld nodig. Alleen zo bereiken en betrekken we, samen met het plaatselijk jeugdwerk, zoveel mogelijk kinderen en jongeren. Hierbij hebben we uw hulp nodig!

Bouwt u mee aan een levendige kerk met goedlopend jeugdwerk?
Steun JOP en geef! Dit kan via Giro 120738
ten name van PKN JOP in Utrecht o.v.v. Gift JOP.
Want alleen dan kunnen de kinderen en jongeren uit uw gemeente
straks ook nog gemeente zijn.

Voorleesbijbel Voorleesbijbel

Voorleesbijbel en Downloadbijbel.

Op deze website is het mogelijk om de volledige bijbel, of een fragment ervan te beluisteren. Ook kunt u de complete bijbel in audio-versie downloaden. De site maakt het mogelijk om de volledige bijbel, of elk gewenst fragment eruit, in voorgelezen vorm als MP3 te downloaden. Het is de enige bijbel-website ter wereld met deze mogelijkheden.

Kerk en Actie Kerk en Actie

Kerk in Actie.

Kerk in Actie steunt zowel in Nederland als wereldwijd het werk van honderden christelijke kerken en organisaties, om mensen tot hun recht te laten komen en toekomstperspectief te geven. Deze samenwerking is op gebaseerd op gelijkwaardigheid.

PKN PKN

Protestantse Kerk in Nederland.

De Protestantse Kerk staat voor betrokkenheid op God, op elkaar en op de wereld.

Welkom bij Ark Media. Welkom bij Ark Media.

Ark Media.

Op zoek naar een christelijk boek, kalender of wenskaart? U vindt het op deze website! Ark Media, een christelijke uitgeverij van mooie, inhoudelijke en inspirerende boeken voor kinderen, jongeren en volwassenen. Voor ieder wat wils!

Online bijbel Online bijbel

Op deze website staan on-line diverse Nederlandse bijbelversies.

Psalmen Psalmen

Met behulp van deze site kunt u eenvoudig en snel de juiste psalmen bij een bepaald thema of kernwoord zoeken. U kunt de psalmen zelfs meezingen onder begeleiding van een orgel.

Diverse Kerkelijke Liedboeken Diverse Kerkelijke Liedboeken

Op deze website kunt u genieten van midi bestanden, het gaat hier om verschillende Christelijke liederen.