Welkom Welkom

Hartelijk welkom op de website van de Gereformeerde kerk te Anna Jacobapolder. De website is een informatie middel voor de eigen gemeente.

Ook voor belangstellenden die hier komen wonen is deze website, zij kunnen zo informatie winnen over onze kerk. De website kan het eerste contact zijn met de gemeente. De activiteiten die wij organiseren zijn beslist niet alleen bedoeld voor de leden van onze gemeente. Ook andere belangstellenden kunnen daaraan deelnemen. Kom dus gerust een keer langs, u bent van harte welkom!

Wij wensen u veel leesplezier.

GEREFORMEERDE KERK ANNA JACOBAPOLDER
Langeweg 51, Anna Jacobapolder.

DE GEREFORMEERDE KERK VAN ANNA JACOBAPOLDER

De Gereformeerde kerk is de enige kerk in het dorp Anna Jacobapolder. Zij maakt deel uit van de Protestantse Kerk in Nederland. De kerk telt ongeveer 180 leden, waaronder 65 doopleden. In een rapport van kerkvisitatoren wordt zij omschreven als een kleine, levendige gemeente waarin alle leeftijden vertegenwoordigd zijn. De kerk van Anna Jacobapolder wil een open, gastvrije gemeente zijn, waarin mensen zich thuis en gekend voelen, en waarin naar elkaar wordt omgezien. De kerk wil ook kerk voor het hele dorp zijn wat onder andere tot uiting komt in het welkom heten van nieuw ingekomenen, zo organiseren we één keer per jaar een kerk/schooldienst en creamiddag, de kerstavondviering en het af en toe huis aan huis verspreiden van het kerkblad.

Elke zondag wordt er om 10.00 uur een kerkdienst gehouden, Tijdens deze kerkdienst is er kindernevendienst. Voor de allerjongsten is er oppas.

De liederen die wij in onze gemeente zingen, komen uit het liedboek voor de kerken.

Daarnaast zingen wij liederen uit het boekje geroepen om te zingen.

datum en tijdstip 21-04-2024 om 10:00 uur